Flere får kontanthjælp
Skrevet af Pia Bruun, tir, 09/02/2010 - 12:46
Forlænger økonomisk støtteordning.
Forlænger økonomisk støtteordning.
Regeringen har nu besluttet at forlænge perioden for udbetaling af den månedlige kontantydelse på 420€ til arbejdsløse, der ikke modtager anden form for socialhjælp eller dagpenge.
Det sagde Zapatero under debatten i parlamentet i dag.
300.000 personer har i det seneste halve år fået udbetalt 420€ om måneden i kontanthjælp.
Med en forlængelse af perioden med yderligere et halvt år ventes tallet nu at komme op på en halv million arbejdsløse.
Kan måske også interessere dig
Frygt for AI-fup og desinformation styrker tilliden til de klassiske medier
Digital News Report 2026: Sociale medier vinder frem, men tilliden ligger hos traditionelle medier.
Til fest med maurere og kristne med en (lidt for) spændende slutning
VIDEO: Kom med til festival med lys, hav og blændende farver.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















