Ikke gratis wi-fi
Skrevet af Pia Bruun, ons, 24/02/2010 - 11:50
En kommune må ikke tilbyde gratis Wifi.
En kommune må ikke tilbyde gratis Wifi.
Det fastslår et udvalg under Telekommunikation, der har set nærmere på et tilbud i Málaga kommune om gratis adgang til wifi.
Kommunen kan nu risikere en bøde på 300.000e.
Udvalget fastslår at en kommune ikke må tilbyde gratis wifi- fordi det er en institution og ikke Internet-udbyder.
Bøden kommer efter at udvalget for to år siden gjorde det klart at Málaga kommune ikke kan tilbyde en ydelse indenfor telekommunikation, med mindre kommunen registreres som operatør.
Kan måske også interessere dig
Foreslår positiv vision for Spanien og reform af grundloven
Iván Redondo i ’El Manual’: Læs om Sánchez’ tidligere stabschefs vision for et forandret Spanien.
Angstens sved og dans med døden: Shit, hvad har jeg sagt ja til?
VIDEO: Tibetanerbroer, penduler og karabinhager - tænk, at jeg gjorde det?!
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















