Mere nybyggeri i Torreblanca
Skrevet af Pia Bruun, ons, 27/01/2010 - 11:37
Der skal være mere nybyggeri i det ellers nok så overbebyggede Torreblanca i Fuengirola.
Der skal være mere nybyggeri i det ellers nok så overbebyggede Torreblanca i Fuengirola.
Efter tre års forhandlinger har kommunen givet grønt lys for opførelse af 184 nye boliger i Las Lomas de Torreblanca.
Heraf skal 15% reserveres socialt boligbyggeri.
Fuengirola er en af de tættest bebyggede kommuner i Spanien.
Kan måske også interessere dig
Læs alt om flyselskabet Plus Ultras brogede historie
Fra tvivlsom opstart til hemmelige returkommissioner: Alt om Plus Ultra og Zapatero-familien.
Kystperlen over dem alle i Catalonien
Charmerende fiskerby i Nordspanien.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















