Ny parkeringskælder ved Pueblosol
Skrevet af Pia Bruun, fre, 29/01/2010 - 12:35
Efter 10 års forsinkelse ser det nu ud til, at arbejdet med anlæggelse af en ny parkeringskælder i centrum af Arroyo de la Miel går i gang.
Efter 10 års forsinkelse ser det nu ud til, at arbejdet med anlæggelse af en ny parkeringskælder i centrum af Arroyo de la Miel går i gang.
Der skal anlægges i alt 868 parkeringspladser i det nye parkeringshus ved Pueblosol.
Området blev opkøbt af ejendomsselskabet Tremón, som i 2007 overtog forlystelsesparken Tivoli World.
Selskabet har siden været i alvorlige økonomiske vanskeligheder og det har derfor uvist, hvad der ville ske med projektet.
Parkeringskælderen bliver på tre etager og kommer til at ligge lige ved togstationen i Arroyo de la Miel. Den vil derfor være med til at lettetrafikken og parkeringsforholdene i byen.
En del af p-pladserne vil blive solgt til private, mens resten vil blive udbudt som offentligt parkeringsområde.
Når parkeringskælderen er færdig, skal der anlægges en stor boulevard oven på.
Kan måske også interessere dig
Foreslår positiv vision for Spanien og reform af grundloven
Iván Redondo i ’El Manual’: Læs om Sánchez’ tidligere stabschefs vision for et forandret Spanien.
Kastanjer, vin og sod varsler efterår og hygge
Ældgammel tradition fejrer både livet og døden, mens sjæle undslipper skærsilden.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















