Militærbase under angreb
Skrevet af Pia Bruun, tir, 02/02/2010 - 12:55
Den spanske militærbase i Herat blev sent i aftes ramt af tre raketangreb.
Den spanske militærbase i Herat blev sent i aftes ramt af tre raketangreb.
Det skete få timer inden den spanske forsvarsminister Charme Chacon skulle være ankommet til basen.
Besøget blev herefter udskudt og forsvarsministeren landede i stedet her i morges.
Ingen mennesker kom noget til under raketangrebet.
Kan måske også interessere dig
Dagens nyheder og ugen set i bakspejlet
I denne artikel får du links til alle ugens nyheder.
Når vi skal passe barnebarnet
VIDEO: Du kender sikkert den dér med at skulle finde på. Og det duer ikke rigtigt at spise af med en is hver gang…
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















