Dut, dut, dut...
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 09/05/2011 - 12:50
Samfund og Politik
Over 30.000 telefonabonnenter i Málaga Provinsen - heriblandt Radio Solymar - har fortsat ingen telefon, efter at en brand ødelagde en telefon...
Over 30.000 telefonabonnenter i Málaga Provinsen - heriblandt Radio Solymar - har fortsat ingen telefon, efter at en brand ødelagde en telefoncentral i centrum af Málaga natten til lørdag.
Branden ødelagde telefoncentralen og medførte et midlertidigt afbrud af telefonforbindelsen for 90.000 abonnenter i Málaga og flere kommuner vest for Málaga og Antequera.
24 timer endnu
Blandt de berørte kunder er rådhuset i Mijas og centralpolitistationen i Málaga, der indtil videre aflyser alle udstedelser af pas og NIE-kort, samt en række virksomheder og private abonnenter, der hverken kan modtage eller foretage opkald.
Telefónica har siden branden forsøgt at genetablere telefonforbindelsen for de berørte kunder ved hjælp af to mobile telefoncentraler, men det vil tage op til 24 timer yderligere at løse problemet.
Hvis du har spørgsmål til DR Sydeuropa, kan du skrive en mail til gunn@drsydeuropa.com
Kan måske også interessere dig
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Svimlende 6.500 euro betalt for årets første laks i Cantabrien
Restauratør vinder intens budkrig om årets kendis-fisk.
Kom med til et sted, der tager pusten fra selv den mest erfarne rejsende
Lidt af det hele, men en særlig form for paradis.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















