Faldt ned fra 15 meters højde
Skrevet af Pia Bruun, ons, 14/04/2010 - 11:11
Samfund og Politik
En ung mand fra den Dominikanske Republik er anholdt af politiet for at have kastet en landsmand ud fra en vindue i en lejlighed i et boligkompleks...
En ung mand fra den Dominikanske Republik er anholdt af politiet for at have kastet en landsmand ud fra en vindue i en lejlighed i et boligkompleks i Benalmadena Costa.
Ofret faldt ud fra femten meters højde, og er indlagt på sygehus. Manden slap med alvorlige kvæstelser, men ser ud til at overleve styrtet.
De to unge sydamerikanere var øjensynligt kommet op at skændes. Naboerne fortæller at de høre larm fra lejligheden og bagefter lyden af knust glas.
Naboerne alarmerede politiet og tilkaldte en ambulance. Manden er indlagt på Hospital Clínico, og hans tilstand er kritisk.
Kan måske også interessere dig
Efter Zapatero-chok: PSOE bløder vælgere til Sumar, mens PP kun stiger svagt
Ny DYM-prognose viser de politiske vinde i Spanien.
En af Spaniens største stemmer - AHA burde være OK - Tårnhøje hammerslag på tasker
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Fed og halvhård tur til antennerne
Tag med til toppen af Benalmádena.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















