High-Tech på universitet
Skrevet af Pia Bruun, fre, 22/10/2010 - 12:20
Samfund og Politik
Universitet i Málaga og Universitetet i Sevilla har indgået et samarbejde om oprettelse af en nyt High-Tech fakultet.
Universitet i Málaga og Universitetet i Sevilla har indgået et samarbejde om oprettelse af en nyt High-Tech fakultet.
Der er tale om en splinterny højteknologisk akademisk model, CEI (Campus de Excelencia Internacional), som skal bringe uddannelsesniveauet i Málaga på højde med førende europæiske uddannelsessteder.
Universitets rektor, Adelaida de la Calle, mener, at projektet vil resultere i en international projektering af uddannelsesmulighederne i Málaga.
Der er afsat 5,3 millioner til formålet, og de to universiteter håber at tiltrække elever og forskere fra hele verden
Kan måske også interessere dig
Sigtelsen af Zapatero truer med at vælte regeringen
Politisk jordskælv i Madrid: Eks-premierminister anklages for internationalt svindelnetværk.
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Til fest med maurere og kristne med en (lidt for) spændende slutning
VIDEO: Kom med til festival med lys, hav og blændende farver.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















