Motorkontoret holder lukket
Skrevet af Pia Bruun, tir, 21/09/2010 - 10:48
Penge & Forbrug
Der vil ikke blive indregistreret en eneste bil i Spanien i dag.
Der vil ikke blive indregistreret en eneste bil i Spanien i dag.
Motorkontorets afdelinger rundt om i landet er lukket for ekspedition. Dagen skal i stedet bruges til at lave forbedringer for registrering og databehandling.
Arbejdet vil blive genoptaget imorgen onsdag den 22. september.
Lukningen rammer kun indregistrering af biler og andre køretøjer, hvorimod de øvrige arbejdsopgaver bliver afviklet normalt, oplyser motorkontoret.
Kan måske også interessere dig
Dyster prognose: Verden står over for sin mest alvorlige energikrise nogensinde
EU'-kommissær for energi og boliger, danske Dan Jørgensen, har fra Bruxelles udsendt en historisk advarsel.
Rundrejse til spritnye - endnu ikke - historiske værker
Spanien er i de senere år rykket op i den absolutte verdenselite inden for bæredygtigt byggeri.
Uforglemmelig oplevelse, der kombinerer natur, kultur og gastronomi
Blomsterfestival: En hyldest til ferskentræerne.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















