Banker sælger boliger for milliarder til investorer
Skrevet af Pia Bruun, tor, 27/09/2018 - 09:45
Bolig | AMIGOS
BOLIG & ØKONOMI: Banker har lagt ejendomme for 71 milliarder på markedet, men slipper for at betale skat.
Spanske storbanker ruller med miliarderne, og selvom de tjener stort på driften, slipper de for skat.
Faktisk har de ikke betalt en eneste euro i skat siden krisen, skriver online-avisen Publico.
Kan måske også interessere dig
Boligdrømmen under pres: Store investorer mangedobler deres ejendomme
Klientellet er skiftet ud på notarkontorene ...
TJEK Casares
Fra uformelt kongebesøg på musikscenen til massiv stormhjælp og infrastrukturmål.
Få en fed oplevelse på falderebet: Tag med til lanterne-festival
Orientalsk magi på Costa del Sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








