Betalingsmotorveje bliver gratis
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 10/06/2019 - 07:00
Fly & trafik Penge & Forbrug | AMIGOS
TRAFIK OG FORBRUG: Ingen kø og ingen penge. Regions-minister er lykkelig og ser frem til årsskiftet.
Inden årets udgang, vil der være flere betalingsmotorveje, der bliver gratis. Det fremgår af en meddelelse fra den fungerende udviklingsminister José Luis Ábalos (PSOE) og generalsekretæren for infrastruktur, José Javier Izquierdo. De vil ikke forlænge de tre koncessioner, der hører under deres ansvarsområde.
Kan måske også interessere dig
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Spanien forbliver den store vækstmotor i EU trods globale udfordringer
Bruxelles bekræfter, spår om solid spansk vækst, men advarer om inflationen.
Camino de Santiago er meget mere end bare en vandretur
Der findes rejser, man husker. Og så findes der rejser, der bliver siddende i kroppen længe efter, du er kommet hjem.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








