Borgmester bytter Audi ud med cykel
Skrevet af Pia Bruun, man, 22/06/2015 - 10:57
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Spanske toppolitikere efterligner deres nordeuropæiske kolleger og træder i pedalerne i stedet for at give den gas.
Flere af de nye borgmestre, der er kommet ind efter kommunalvalget den 24. maj, vælger at sætte sig på cyklen i stedet for bag rattet.
Kan måske også interessere dig
Spanien og Saudi-Arabien indgår strategisk partnerskab
Formålet er at styrke økonomi, forsvar og sikkerhed.
Hantavirus-udbrud på krydstogtskib til Gran Canaria
Det ved vi om tragedien på MV Hondius. Men, hvad er hantavirus og, hvordan beskytter man sig?
Fif til eventyr med brusende floder, kølige bajere og prinsesse med fiskehale
Har du smag på eventyr og egen bil, må jeg på det kraftigste anbefale denne tur.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








