Dyrere el - igen
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 06/09/2018 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
PENGE & FORBRUG: Elregningen stiger mere end 12 procent på bare et år. Selskaberne trykker nærmest deres egne penge, men regeringen griber stadig ikke ind.
Det er lige før, vi bare skal have fat i copy+paste-funktionen: Nu er elpriserne steget igen.
Forbrugerorganisationen FACUA er som altid på jagt efter urimeligheder for deres 226.000 medlemmer.
Et af yndlingshadeobjekterne er de himmelstræbende elpriser.
Og i august var den gal igen: Der fik vi nemlig den fjerdehøjeste elregning nogensinde.
Kan måske også interessere dig
Krig presser inflationen i vejret, men væksten fastholdes
Spansk økonomi trodser global usikkerhed: Fastholder solid vækst trods prisstigninger.
Nye klimaafgifter vil gøre ferierejsen markant dyrere
Flyselskaber i fælles opråb til EU: EU-afgift kan tvinge priserne op og ruter i knæ.
Spændende ophold i Valencia
Denne artikel er et rejseforslag til én af vores Amigos.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








