Dyrere mobilregning fra februar
Skrevet af Pia Bruun, ons, 24/01/2018 - 01:00
Penge & Forbrug
PENGE & FORBRUG: Nu bliver det snart dyrere for mange at have mobilabonnement.
Movistar hæver sine priser med op til tre euro til gengæld for mere mobildata.
De nye priser træder i kraft fra den 18. februar og gælder for øget mobil data på op til 5GB.
På Telefónicas hjemmeside er de nye satser allerede blevet offentliggjort og markedsført via ADSLZone-portalen.
Rate#2 vil tilbyde 3 GB for 17 euro om måneden, sammenlignet med 2GB, der i øjeblikket koster 15 euro.
Rate#6 går fra at tilbyde 6GB for 27 euro om måneden til at tilbyde 8GB for 30 euro.
Prisen for de to takster, der har ubegrænset taletid og SMS, bliver sat op med tre euro mod at få 5GB.
Fra den 18. februar vil Tarifa#10 have 15GB til 40 euro og Tarifa#20 tilbyder 25GB for 50 euro om måneden.
Kan måske også interessere dig
Spansk inflation holdes i skak
Sommerferien bliver dog dyrere: Flybilletter og hoteller og brændstof presser inflationen op.
Rafa Nadal åbner nyt luksushotel - Genfødsel med luksus og social balance - Historisk tog til Mallorca
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Alpujarra de la Sierra med historiske rødder
Introduktion af den lille kommune, der er beliggende i Granada Provinsen i det sydøstlige Spanien.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















