Dyrere at sludre
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, fre, 09/02/2018 - 10:19
Penge & Forbrug
PENGE & FORBRUG: Fra nu af bliver det dyrere at tale løs i telefonen.
Vi har taget hul på februar med nye prisstigninger fra landets største teleselskaber.
De nye priser har allerede været bebudet i flere måneder, men de trådte først rigtig i kraft den 5. februar.
Movistar tog hul på prisstigningerne med fem euro oven i Fusions-pakkerne.
Snart følger Orange og Vodafone med. De har i deres nye priser dog inkluderet et system til brug af sociale netværksapplikationer uden at det koster mobildata.
Movistars prisforhøjelse påvirker også priser på opkalds og SMS, mens den stigning på fem euro, som Orange har annonceret, kun gælder for abonnementet 'Love'.
Vodafone sætter priserne mest op, og her kommer der helt nye satser.
Det britiske teleselskab vil fra den 1. april sætte prisen op med en til to euro for abonnement, mens stigningen er på fire eller fem euro for pakkeordninger, der inkluderer fastnet, mobil, data og internet.
Desuden øger datterselskabet 'Lowi' månedsafgiften for fiberoptik med ti procent, hvilket svarer til omkring 30 euro mere.
Kan måske også interessere dig
Så blev renterne sat op
Christine Lagarde, præsident og Boris Vujčić, vicepræsident for ECB den 11 juni 2026.
Revolution i pensionssystemet: Nye regler gør det yderst attraktivt for seniorer at arbejde videre
Gennembrud for arbejdende seniorer i Spanien: Ny trappemodel sikrer fuld pension.
Velduftende klatreplanter til de mindre havenydelser
Blomsterfest i potter!
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















