Få havde for meget og for mange for lidt
Skrevet af Pia Bruun, tir, 21/05/2019 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
HISTORIE: Sult, elendighed og fattigdom, ja faktisk var det så meget, at vi taler om hungersnød. Vi er tilbage i 1940’erne.
Nye oplysninger fra historiske arkiver viser, at at sult var dagligdagen for de fleste borgere i Spanien i kølvandet på borgerkrigen.
Kan måske også interessere dig
Iran-konflikten udløser børsschok i Madrid
40 milliarder euro barberet af fondsbørsen i Madrid - men hvorfor og hvem taber?
Mellemøstlig krig truer spansk økonomi trods stærkt fundament
Nationalbanken advarer om energichok og eskalering af Irankrigen.
“Der er ikke noget større held end at have hinanden”
VIDEOER: Et eventyr hjælper med, at spliden glemmes for en stund overalt i Spanien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








