Flere turister - igen
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 05/04/2018 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
TURISME: Det er næsten utroligt, at det kan blive ved, men igen oplever turistbranchen stigning. Det sket på trods af, at det britiske marked går tilbage, men vi danskere har nok haft en finger med i spillet. I hvert fald en lillefinger...
Ankomsten af turister til Spanien steg med fire procent mellem januar og februar, og det brugte endda også flere penge.
Faktisk lagde de internationale rejsende 5,2 procent flere penge.
Og vi danskere bliver bare ved med at hive tallene op sammen med vores naboer fra de andre nordiske lande.
Kan måske også interessere dig
Nye regler for din egenbetaling af receptpligtig medicin
Læs om, hvordan det nye ″medicinloft″ vil kunne påvirke dine egenbetalinger.
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Årets landturistby skal findes - stem på din favorit
Få en bunke viden og vind - måske - en tur for to personer...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








