At fryse i syden
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tir, 16/01/2018 - 01:00
Vejr og natur | AMIGOS
VEJR: Det siges, at man ikke har prøvet at fryse rigtigt, før man har boet i Sydspanien. Men hvorfor fryser vi indenfor i sydens varme?
Vi elsker at snakke om det. Året rundt er det hovedtema for utallige samtaler - dagligt. Vejret bliver aldrig kedeligt.
Om sommeren er vi i sagens natur plaget af hedebølge, men om vinteren fryser vi overordentligt meget.
Og hvorfor gør egentlig det, når temperaturen end ikke når i nærheden af niveauet for resten af Europa?
Kan måske også interessere dig
Millionindsats på arbejdsmarkedet: 12,6 millioner euro skal sende 12.000 spaniere i »grøn aktivering«
Massiv investering i uddannelse til klimasikring og grøn omstilling.
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Endnu en god grund til at besøge Guggenheim og Bilbao
Tarsila do Amaral og den brasilianske modernitet rykker ind i Guggenheim. Bilbao: Baskerens kulturelle og industrielle perle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








