Hvorfor så mange brandmænd?
Skrevet af Pia Bruun, man, 24/09/2018 - 07:00
Vejr og natur | AMIGOS
NATUR: Denne sommer har på godt jyst været træls for os, der nyder en tur i bølgen blå, da der har været utroligt mange brandmænd. Eksperter mener, det er noget, vi skal vænne os til.
Pelogrosidad alta - meldingen om ‘høj fare’ for brandmænd skyldes mange forskellige faktorer, men først og fremmest er det vores egen skyld.
Biologer fra Málaga er overbeviste om, at problemet med gener fra millioner af vandmænd og brandmænd langs Middelhavskysterne er kommet for at blive.
Kan måske også interessere dig
Pave Leo XIV udløser økonomisk boom i Spanien
Pavebesøget koster 25 millioner men indbringer det seksdobbelte.
Her kan du stemme til det andalusiske valg i morgen
Den går nok ikke, at du her som Else sniger dig ind i valglokalet - men, det vil være en god protest!
Saltbjerget i Cardona
Et meget gammelt hav forvandlet til et bjerg af naturen.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








