Konge i karantæne
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 24/11/2020 - 10:51
Coronavirus Kendte & kongelige | AMIGOS
CORONA: Efter at have været i tæt kontakt med en smittet er kongen sendt ind i sine gemakker, hvor han skal sidde alene i 10 dage.
Spaniens regent, Kong Felipe, er sendt i corona-karantæne, og kalenderen er ryddet.
Kan måske også interessere dig
Reggaeton-stjerne pumper millioner i Madrids restaurationsliv
Bad Bunny-effekten: Økonomisk folkefest i hovedstaden: Bad Bunny sætter Madrids restauranter og hoteller på den anden ende.
TJEK Ciutadella
Retstrid om bilfri centralplads og intens nedtælling til historisk hestefest splitter den gamle hovedstad
Flodtur med den for evigt knastørre bikini
Let tur for de fleste, men husk at bestille en taxi på forhånd...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








