Læger "helbreder" med lys og bøn
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 29/06/2017 - 01:00
Sundhed & sygdom | AMIGOS
SUNDHED & SYGDOM: Dødssyge patienter vil forsøge hvad som helst, og det har nogle læger angiveligt misbrugt på det groveste.
Seks læger i Barcelona er afsløret i at bruge alternativ behandling og hokus-pokus til behandling af alvorligt kræftsyge.
Én af lægerne har fået frataget sin bestalling efter at have indsprøjtet “lysvand” i en patient. De fem andre er under efterforskning.
Kan måske også interessere dig
Dansk sæddonor gav kræft-gen videre til over 200 børn – 35 bor i Spanien
Keld fik 210 børn i 14 lande: Nu slår 19-årig datter alarm om dødelig genmutation.
Spanien i denne uge
Overblik kultur og underholdning, politik og erhverv samt mærkedage.
Formentera - en helt anden mentalitet
Den lille perle i Middelhavet har formået at bevare sin vilde og bohemeagtige sjæl.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








