Mand efterladt til at dø i lufthavn
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 28/10/2014 - 10:29
Sundhed & sygdom
SYGDOM: Passager var netop ankommet, da han kollapsede. Lufthavnspersonalet ville ikke røre ham med en ildtang, da man frygtede ebola.
Mand blev overladt til sig selv på gulvet i lufthavnen. Personalet så blot til, mens han lå og rystede i kramper og døde langsomt.
Lufthavnspersonalet frygtede, at manden var smittet med ebola og ventede derfor på sundhedsmyndighederne. Det viste sig dog, at der ikke var tale om ebola.
Kan måske også interessere dig
Første robotassisterede brystrekonstruktion med eget væv udført i Spanien
Medicinsk milepæl i Madrid: Indgrebet placerer hospitalet som en pioner inden for anvendelsen af avanceret teknologi til plastikkirurgi.
Zara er nu verdens mest værdifulde modebrand
Spansk verdensherredømme efter at slå Nike af pinden.
Bogstaveligt talt en rejse tilbage til middelalderen, men kun én gang om året
I hjertet af Sierra de Cádiz blander maurere og kristne sig med dig og mig til en sjov weekend.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















