Massevis af bøder
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 28/12/2020 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Omkring 800.000 euro er røget i kassen på Balearerne i form af bøder for ikke at overholde foranstaltningerne mod covid19. Og nu skrues der yderligere på knapperne.
På Mallorca og de andre baleariske øer er der blevet uddelt flere end 6.000 bøder for manglende overholdelse af særreglerne for at begrænse smitten siden den 9. juli.
Kan måske også interessere dig
Tidligere premierminister Zapatero sigtet for hvidvask og kriminel organisation
Historisk korruptionssag ryster Spanien: Zapateros kontor ransaget efter alvorlige anklager om korruption
Spaniens gastronomiske skatkammer er netop blevet udvidet
VIDEO: Nye Michelin-stjerner er i guiden for 2026, så det er med at booke nu.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








