Ny mønt samler familien
Skrevet af Kristoffer Olesen, ons, 21/11/2018 - 11:32
Kendte & kongelige OPLEV SPANIEN | AMIGOS
KONGELIGE: For første gang nogensinde kan man blive den lykkelige ejer af en mønt med den spanske regentfamilie.
Hjemme i Danmark er vi ikke blege for at fejre vores kongefamilie med pomp og pragt, hver gang lejligheden byder sig.
I Spanien har man tydeligvis samme holdning, og Kong Felipes 50-års fødselsdag er således ikke gået ubemærket hen.
I anledning af det royale overhoveds indtræden i sit sjette årti har Den Nationale Valuta- og Frimærkefabrik derfor designet en ny samling af mønter.
Kan måske også interessere dig
Pave Leo XIV udløser økonomisk boom i Spanien
Pavebesøget koster 25 millioner men indbringer det seksdobbelte.
Flyselskaber får grønt lys til at aflyse ved brændstofmangel
Nye britiske regler giver flyselskaberne fleksibilitet over passager-rettigheder
Tre generationer gi'r den gas i hovedstaden
Vi skulle blot fejre, at nogle ting var gået godt, og vi var glade for det.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








