Skal postevand være gratis på restauranten?
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 05/09/2018 - 07:00
Mad & Vin | AMIGOS
MAD & VIN: Er det rimeligt, at man ikke kan bestille postevand på en restaurant? Forbrugerforening vil have det gennemført.
Sidst i artiklen kan du give din mening til kende om debatten.
Kan måske også interessere dig
WOMAD Cáceres 2026: Et kulturelt FN-flag vajer over den historiske by
Musik, kultur, kunst og gastronomi væver i år det symbolske flag for den 33. udgave af WOMAD Cáceres.
Hantavirus-udbrud på krydstogtskib til Gran Canaria
Det ved vi om tragedien på MV Hondius. Men, hvad er hantavirus og, hvordan beskytter man sig?
“Der er ikke noget større held end at have hinanden”
VIDEOER: Et eventyr hjælper med, at spliden glemmes for en stund overalt i Spanien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








