Sommertrafikken er i gang, og minister vil sænke promillegrænsen NU!
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 02/07/2025 - 06:58
Fly & trafik | AMIGOS
Operation Salida: Over 100 millioner køreture.
Som vi skrev forleden er sommertrafikken godt i gang, men nu har Trafikdirektoratet, DGT, præsenteret den særlige sommerkampagne.
Ved den anledning anmodede Spaniens indenrigsminister, Fernando Grande-Marlaska, parlamentets partier om at gå med til at sænke den tilladte alkoholgrænse i udåndingsluft fra 0,25 til 0,20.
Kan måske også interessere dig
Den store genåbning: AVE-toget mellem Málaga og Madrid er tilbage til maj-ferien
Efter tre og en halv måneds stilstand kan rejsende endelig se frem til en direkte forbindelse igen.
″Fodboldprinsessen″ der lærte Spanien at smile trods mørket, er død
Syv års kamp har forenet hele samfundet i i en fornyet kamp for kræftforskning.
Smag dig gennem Nordspanien
Kom med på en gastromisk rejse 700 km. langs den spanske nordkyst ...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.









.jpg)








