Udlænding brokker sig over skat
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tir, 08/12/2015 - 01:00
SKAT | AMIGOS
SKAT: Enke klager over, at hun skal betale arveskat af bolig til den spanske stat og ikke til den autonome regering på Balearerne. Der er nemlig stor forskel.
Tysk kvinde føler sig diskrimineret i forhold til de øvrige borgere og bakkes op af ledende skatteeksperter. Bare fordi man er udlænding, skal man ikke rippes, lyder argumentet.
Kan måske også interessere dig
Revolution i pensionssystemet: Nye regler gør det yderst attraktivt for seniorer at arbejde videre
Gennembrud for arbejdende seniorer i Spanien: Ny trappemodel sikrer fuld pension.
″Jeg bliver siddende til 2027 og længere endnu″
Kampklar Sánchez slår dagsordenen fast efter interne svipsere.
Se rødt på alverdens forskellige og velsmagende måder
Lige nu er der højsæson for tomater, men hvad passer til hvad?
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








