Sommeren er kommet
Skrevet af Pia Bruun, man, 31/05/2010 - 11:51
Turisme
Sommeren er kommet.
Sommeren er kommet.
Det viser billedet af tusindvis af badende ved strandene i Málaga provinsen i går.
Med temperaturer der flere steder nåede op omkring de 30 grader, benyttede mange lejligheden til at køre til stranden.
Det kunne bagefter mærkes på trafikken på ringevejene i Málaga, hvor der en overgang i går var meget tæt trafik.
Værst ramt var ringevejene øst og vest om Málaga, hvor der i går eftermiddag var op til 30 km. kø.
På Las Pedrizas motortrafikvejen A-45 til Antequera, var der ved 19-tiden 12 km. kø.
En trafikulykke ved afkørslen til Palacio de Congresos i Torremolinos kort efter kl. 20 førte til fem km. Kø for bilister på vej mod Málaga.
Kan måske også interessere dig
Historisk nedrivning i gang: Nu fjernes grænsehegnet til Gibraltar
Gibraltar-aftalen nærmer sig: Grænsekontrollen er allerede sat ud af spil på grund af byggearbejde
Svalbard-frøbanken vinder prestigefyldt Princesa de Asturias-pris
Pris til menneskehedens livsforsikring: Dommedagsbanken Svalbard Global Seed Vault.
Landsbyen, hvor bjerget dikterer byplanen
En af de helt store trækplastre i Sydspanien.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















