Tyrefægter på intensiv
Skrevet af Pia Bruun, fre, 28/05/2010 - 12:37
Kunst & kultur
Sevilla-tyrefægteren Julio Aparicio, som forrige fredag blev stanget gennem munden af en tyr, er igen blevet overført til intensiv afdeling på s...
Sevilla-tyrefægteren Julio Aparicio, som forrige fredag blev stanget gennem munden af en tyr, er igen blevet overført til intensiv afdeling på sygehuset i Madrid.
Aparicio måtte forrige weekend gennem to omfattende operationer, som ifølge lægerne forløb godt, men nu er tyrefægterens tilstand igen forværret, og meget tyder på, at han må gennem en ny operation.
Aparicio lider af vejrtrækningsproblemer, og der er konstateret ilt uden for lungerne.
Aparicio blev stanget på makaber vis, da han ved et uheld mistede balancen under en tyrefægtning på Las Ventas i Madrid.
Kan måske også interessere dig
Reggaeton-stjerne pumper millioner i Madrids restaurationsliv
Bad Bunny-effekten: Økonomisk folkefest i hovedstaden: Bad Bunny sætter Madrids restauranter og hoteller på den anden ende.
TJEK Cartagena
VIDEO: Fra romersk pragt til moderne havneudvidelse: Cartagena summer af forårsaktivitet og politisk debat.
Spektakulær rute ved Rio Mundo-flodens udspring
Hvor bjerget brister, og livet fødes.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















