Ude af recession
Skrevet af Pia Bruun, ons, 19/05/2010 - 12:10
Penge & Forbrug
Spanien er ude af recession.
Spanien er ude af recession.
Det oplyser den spanske nationalbank, efter at det i morges blev bekræftet at BIP i årets første kvartal steg med 0,1%.
Oplysningerne kommer efter syv måneder med konstant nedgang i den økonomiske vækst.
Set på årsbasis er væksten i årets første kvartal faldet med -1,3%. Det er dog en fremgang i forhold til nedgangen på 3,1% i fjerde kvartal 2009.
Kan måske også interessere dig
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Droneflyvning over ″Den Gyldne By″ - Livsfarlige mobilopladere - Upopulær hund afslører narko plantage
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Rekordstor madkrig vender tilbage
Hvem siger, man ikke må lege med maden?
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















