Dræbt af narko-bilist
Skrevet af Pia Bruun, man, 01/11/2010 - 11:28
Sundhed & sygdom
En betjent fra Guardia Civil i Granada blev i går aftes kørt ned og dræbt af en narkobilist.
En betjent fra Guardia Civil i Granada blev i går aftes kørt ned og dræbt af en narkobilist.
Bilisten var blevet standset under en rutinekontrol på A-92 ved Baza i Granada Provinsen.
Betjenten havde givet signal til, at bilen skulle standse og var ved at nærme sig vognen, da føreren pludselig trådte på speederen. Bilen kørte i fuld fart mod betjenten, som blev påkørt og døde kort efter.
Ulykken skete kl. 18.10. Ifølge oplysninger i dagspressen var der gemt narko eller hash i bilens bagagerum.
Kan måske også interessere dig
Nye regler for din egenbetaling af receptpligtig medicin
Læs om, hvordan det nye ″medicinloft″ vil kunne påvirke dine egenbetalinger.
Lagde Madrid ned med et brag - 18 personer i samme lejlighed - Enestående japansk gastronomi i Valencia
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Flere grotter end Zugarramurdi ...
Besøg grotterne, som kun få kender til, og som rummer store mysterier.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















