Absurd forsikring eller god idé?
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, ons, 14/11/2018 - 07:00
Fly & trafik | AMIGOS
TRAFIK: Er det rimeligt, at de bløde trafikanter skal betale for særforsikring, når de er mest udsatte?
Cyklister fordømmer et lovforslag om en obligatorisk forsikring, der vil sidestille dem med bilister og motorcyklister.
Kan måske også interessere dig
Mens brændstofpriserne stiger: Sådan skummer Saudi Aramco fløden på energikrisen
Rekordprofit midt i krisen: Verdens største olieselskab udnytter de høje oliepriser.
Jetfuel Barometret
Få overblikket over fremtidens flymuligheder Spanien-Skandinavien.
Sol og sommerhede skriger på kølige dyp i naturpools
Ahhh! Findes der noget bedre end en kold dukkert i ferskvand midt i sommerens hede?
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








