Alle mand ombord!
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 01/07/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme
OPLEVELSE: Fra i dag kan man igen tage sin udkårne ud på en romantisk sejltur i hjertet af Madrid. Helt sikkert.
Efter at have foretaget de nødvendige tilpasninger til de anbefalinger, der er udarbejdet af sundhedsmyndighederne er vi klar til at komme på vandet igen.
De små robåde i El Retiro-parken i Madrid genåbner i dag med nye sikkerhedsforanstaltninger efter at have ligget til corona-kaj.
Det skriver byrådet i en pressemeddelelse.

Der er installeret skillevægge i køområdet og gel-dispensere rundt omkring.
Bådene rengøres og desinficeres efter hver brug, så man skulle roligt kunne gå ombord.
.jpg)
Kan måske også interessere dig
Digitalt skjold over ferien: Den teknologiske revolution i spansk turisme
Den nye turistprofil: Hvorfor din næste ″rejseleder″ måske er en AI-ekspert?
Står de spanske kolonier Ceuta og Melilla for fald?
Den nye alliance mellem Marokko, USA og Israel presser Spanien.
Smuk vandretur med (uplanlagt) høj puls
Fif til fed oplevelse på en af de mindre kendte Kanarieøer.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















