Facebook skal til lommerne
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 16/10/2018 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND & POLITIK: Kan Facebook bare bruge dine opslag som en pengemaskine? Nej, mener forbrugerforening og kræver nu kontant kompensation til brugerne.
Facebook er en del af de fleste menneskers liv i dag. Man deler glæder, sorger, holdninger og billeder og indkalder til alt fra konfirmation til begravelser.
Men hvem tilhører alle de personlige data, man sender ud i verden?
Én selv, mener de fleste. Men spørger man facebook, er svaret nok lidt anderledes. Facebook både samler og sælger oplysningerne, der kan omsættes i delbare data.
Kan måske også interessere dig
75 % af de spanske lønmodtagere føler sig underbetalt
Ny foruroligende rapport viser rekordhøj utilfredshed på arbejdsmarkedet
Boligmarkedet i knæ: En generationskamp ved valgurnerne
Turistlejligheder eller lokalsamfund? Det store opgør om de andalusiske bymidter
På opdagelse på de gamle togspor
Mere ukendt område nær Málaga By reddede menneskeliv under borgerkrigen.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








