Myndighederne føler sig magtesløse mod narkotrafikken
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 14/05/2026 - 08:22
Krimi | AMIGOS
Årsrapport tegner dystert billede af situationen i Andalusien.
Den seneste årsrapport fra den spanske anklagemyndighed mod narkotika (Fiscalía Especial Antidroga) tegner et særdeles dystert billede af situationen i det sydlige Spanien. Centralt i rapporten står en opsigtsvækkende erkendelse: Myndighederne vurderer nu direkte, at de ikke er i stand til at bekæmpe narkotrafikken effektivt under de nuværende forhold.
Årsberetningen
Kan måske også interessere dig
Sigtelsen af Zapatero truer med at vælte regeringen
Politisk jordskælv i Madrid: Eks-premierminister anklages for internationalt svindelnetværk.
Spaniens-danskerens bedste ven
For hvem af os er flyforbindelserne ikke en livsnerve?
Ávila – en guide til store oplevelser
Den smukke middelalderby, omgivet af imponerende bymure, er en perle med en rig katolsk arv og charmerende gader.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








