Prisen, man ikke vil vinde
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 22/03/2018 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
DÅRLIG REKLAME: Hård kamp mellem favoritterne til at vinde prisen for den mest sexistiske reklame i 2017. Sundhedsministeriet er med i feltet.
Der er efterhånden så mange ‘dage’ - kvindedag, børnedag, arbejderdag - så måske smutter nogle.
For eksempel var den 15. marts International Forbrugerdag.
Det benyttede forbrugerforeningen Facua til at nominere de værste eksempler på kvindeundertrykkende reklamer.
Årets fire værste
‘Vinderen’ får ærestitlen ‘Den værste annonce i 2017’, og der er store navne blandt de nominerede: Liberbank, Madrid Open, TeDi og Sundhedsministeriet.
Kan måske også interessere dig
Ak, du kære gamle peseta: 25 år siden den sidste mønt blev slået ...
Mønten der forsvandt, men aldrig blev glemt: Millioner ligger stadig gemt i skufferne
Skønhed, kærlighed og rigdom
Magiske kræfter gør Sankt Hans i Spanien til noget helt særligt. Gå baglæns i havet, skriv sedler og hop over bål. Overtro og skikke lever i bedste velgående.
På opdagelse på de gamle togspor
Mere ukendt område nær Málaga By reddede menneskeliv under borgerkrigen.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








