Slipper for ikke eksisterende kapitalgevinster
Skrevet af Pia Bruun, ons, 26/09/2018 - 08:04
Bolig Penge & Forbrug | AMIGOS
BOLIG & ØKONOMI: Man kan ikke plukke en skaldet høne. Endelig er man blevet enige om, at boligejere, der sælger med tab, ikke skal betale ekstraregninger til kommunerne.
Efter lang tids tovtrækkeri er Finansministeriet og Kommunernes Sammenslutning nu nået frem til en aftale om, at sælgere af fast ejendom ikke skal betale 'plusvalia', når salget ender med at give tab.
I flere tilfælde har sælgere af en ejendom skulle betale skat af en teoretisk værdistigning, selvom den ikke har eksisteret.
Kan måske også interessere dig
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Digitalt skjold over ferien: Den teknologiske revolution i spansk turisme
Den nye turistprofil: Hvorfor din næste ″rejseleder″ måske er en AI-ekspert?
Montserrate-paladset: Prisbelønnet romantik fra det 19. århundrede
Steder her byder på historie, natur og vildt flotte bygninger, der kun er lidt løgn...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








