Spar på patienten og tjen mere
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tir, 23/10/2018 - 10:59
Sundhed & sygdom | AMIGOS
SUNDHED & SYGDOM: Er det godt eller skidt at belønne læger for at bidrage til et mere effektivt sundhedssystem?
I Valencia har regionsstyrelsen udarbejdet en plan til forbedring af behandling og forebyggelse af sygdomme.
Men for at få lægerne til at gå ind for de nye retningslinjer, har man besluttet at belønne dem med ekstra tilskud i lønningsposen.
Kan måske også interessere dig
Medicinsk milepæl i Spanien: De første patienter behandlet for ”sommerfuglehud” med genterapi
Læs om et af de største medicinske gennembrud i nyere tid for patienter med sjældne sygdomme i Spanien.
Hotelpriser tvang tusinder til at sove på gaden under pavens besøg
Kreativt overnatnings-kaos i Madrid: Soveposer, natbusser og gymnastiksale redder budgettet
Fra hvidvinens hjerte til skinkernes hovedstad
Værs'go: Du kan vælge at tage hele ruten eller plukke i de steder, der interesserer dig mest ...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








